Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy pomieszczeń przyległych do hali basenowej Drukuj Email

Urząd Miejski w Kartuzach zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej na wykonanie usług o szacunkowej wartości zamówienia nie przekraczających 30 000 euro pn.:

 Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy pomieszczeń przyległych do hali basenowej w budynku pływalni miejskiej w Kartuzach

Postępowanie na podstawie art. 4 ust.8 nie podlega zapisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.).

 

Znak sprawy: KM.7011.12.2017.ZŁ

TERMIN SKŁADANIA OFERT: 15.03.2017 r. godz. 12:00

 UWAGA- Zmiana terminu składania ofert na 20.03.2017 r. godz. 12:00

Dokumenty do pobrania:

13-03-2017

16-03-2017 r.

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »



© 2017 GMINA KARTUZY - zamďż˝wienia publiczne
This site is powered by Joomla !
Odwiedzających: 1376057
herb Kartuz
your IP is: 54.198.2.110, proxy: 54.198.2.110, host: ec2-54-198-2-110.compute-1.amazonaws.com (54.198.2.110)